سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع درب ویلایی

درب آهنی حیاط و درب ویلایی


در این مقاله قصد داریم درب آهنی حیاط و درب ویلایی خانه را به طور مفصل مورد بررسی قرار دهیم. از قیمت درب ویلایی و نحوه ساخت درب آهنی حیاط تا ترفندهایی برای بهینه سازی قیمت تمام شده این دب صحبت خواهیم نمود و اطلاعات کاملی را برای خریداران این نوع درب مرور می نماییم. 

 

انواع درب ویلایی


درب ویلایی، درب باغی، در فلزی نفر رو، درب باغ قدیمی و یا هر اسم دیگری که روی این نوع درب بگذارید، در نهایت دسته بندی یکسانی برای همه آنها وجود دارد. بیشترین عامل انتخاب یک درب آهنی حیاط و درب ویلایی سلیقه کاربران است. امنیت درب ویلایی و امنیت درب فلزی نفر رو ساختمان ها نیاز به رعایت استانداردهایی دارد که در ادامه بحث به آنها خواهیم پرداخت. اما موضوع اول انتخاب شکل ظاهری این نوع درب می باشد. 

 

درب ویلایی مدرن


درب ویلایی فرفورژه


درب ویلایی فرفورژه یا درب فلزی حیاط فرفورژه به دلیل شکل ظاهری زیبایی که دارد، یکی از جذاب ترین و البته پرطرفدارترین انواع درب فلزی حیاط می باشد. این درب در کمال امنیت و استواری، هیچ چیزی کم از یک نمای زیبا برای خانه شما نخواهد داشت. 
همانطور که می دانید درب فلزی حیاط یکی از اولین آیتم هایی است که هر بیننده بعد از حضور در جلوی خانه شما با آن روبرو خواهد شد. از این رو استفاده از یک دری حیاط ساده و شیک می تواند ظاهری خوب برای خانه شما ایجاد نموده و تحسین هرکسی را برانگیزد. درب ویلایی فرفورژه به راحتی می تواند این وظیفه را به عهده بگیرد.

 

 

درب ورودی آهنی حیاط

درب ویلایی مدرن


دومین نوع از انواع پرطرفدار و جدید درب فلزی حیاط انواع مدرن آن است. سبک های درب ویلایی مدرن بسته به سلیقه هر فرد در مدل های توری و بسته کامل می باشند. نوع اول از انواع درب فلزی حیاط که بر روی خود نوعی توری فلزی دارند، حیاط خانه را از پشت و کوچه را از داخل حیاط خانه نمایان می سازند. این سبک از درب ها می تواند تعامل اجتماعی بالای صاحب خانه را به افراد بیرون ابلاغ نماید. هر چند در برخی سلایق نوع عکس آن مورد پسند می باشد.
در انواع درب ویلایی مدرن بسته هیچ دیدی به بیرون درب وجود نداشته و عابرین نیز جز یک درب آهنی غول پیکر زیبا و جذب کننده چیز دیگری مشاهده نخواهند کرد. سلیقه دقیقاً یک احساس شخصی بوده و بر هیچ کسی ایرادی برای سلیقه وی وارد نخواهد بود. حال می توانید از میان انواع جذاب درب ویلایی مدرن یکی را انتخاب کنید. 

 

درب ویلایی مدرن