سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت حفاظ سرنیزه ای


حفاظ سرنیزه ای چیست و چه ویژگی ها و مزیت هایی برای ساختمان شما دارد؟ اولین و مهم ترین مسئله در داشتن یک حفاظ سرنیزه ای برقراری امنیت و ممانعت از ورود افراد متفرقه به درون ساختمان است. این حفاظ باید به گونه ای ساخته شده باشد که هیچ کسی نه از بالا و نه از بین میله های آن به درون وارد نشود. البته در برخی مراکز امنیتی از این حفاظ برای عدم خروج افراد نیز استفاده می شود که در این صورت باید از نوه سه نیزه آن استفاده کرد. 

 

حفاظ سرنیزه ای

 

مزیت های حفاظ سرنیزه ای


این حفاظ به شدت ایمن ساخته شده و با توجه به ارتفاعی که دارد، به این راحتی ها نمی تواند از بالا و یا بین میله های آن عبور کرد.
زیبایی یکی دیگر از مزیت هایی است که می توانید آن را در حفاظ سرنیزه ای بسیار بیشتر و بهتر از سایر حفاظ های آهنی روی دیوار بیابید. 
انواع مختلفی از حفاظ سرنیزه ای وجود دارد که هر کدام بسته به لوکیشن و مورد استفاده می توانند نقش محافظ را روی دیوار ساختمان شما داشته باشند.
قیمت یکی دیگر از مزیت هایی است که می توانید بهترین آن را در صنایع فلزی آهنسازان بیابید. ما با کیفیت ترین ها را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

 

بهترین حفاظ دیوار

 

برآورد قیمتی حفاظ سرنیزه ای


قیمت حفاظ سرنیزه ای از ارتفاع و مقدار میلگرد مورد استفاده در آن نشات می گیرد. برای برآورد قیمت حفاظ سرنیزه ای مناسب دیوار خانه شما نیاز به یک بازدید و برآورد از طرف کارشناسان ما در صنایع فلزی آعنسازان می باشد. 

 

نرده سرنیزه