سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ویلایی

درب ویلایی هخامنشی


درب ویلایی هخامنشی به دلیل یادآوری فرهنگ و تمدن هزاران ساله ایرانیان یکی از پرطرفدارترین انواع درب های ویلایی و خانه ها است که هر کوچه و خیابانی را که بگردیم یکی از آنها را خواهیم دید. ایرانی ها علاقه زیادی به تمدن و فرهنگ هزاران ساله خود داشته و همیشه در دور و بر خود از طرح ها و نشانه های این تمدن استفاده می نمایند.

 

درب ورودی


شکوه درب ویلایی هخامنشی


شکوهمندی بالایی که درب هخامنشی می تواند برای خانه شما ایجاد نماید به قدری زیاد است که می تواند تبدیل به یک آیتم ویژه و مهم در خانه شما باشد و خانه شما را نیز بسیار خاص و منحصر به فرد نماید. با وجود این طرح در درب خانه شما می تواند شکوهمندی خانه شما را به گوش همگان رسانده و همه چشم ها را در جلو خانه شما خیره نگه دارد. 

 

درب ویلایی


قیمت درب ویلایی هخامنشی


درب ویلایی هخامنشی انواع مختلفی دارد که صنایع فلزی آهنسازان استاد تولید آن است. کیفیت بالا، امنیت بالا و زیبایی منحصر به فرد از جمله اصلی ترین ویژگی های تولیدی صنایع فلزی آهنسازان می باشد که می تواند طرح درب ویلایی خانه شما را بسیار خاص و منحصر به فرد نماید. تولیدات این مرکز با اقتصادی ترین حالت ممکن ساخته شده تا از نظر قیمتی نیز کاربران بهترین ها را در اختیار داشته باشند.

 

درب ویلایی